Thursday, September 7, 2017

[instiz] THE REASON WHY MALE IDOLS DON'T WEAR RAINCOATS ON STAGE



They become awfully cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response:+29

original post: here

1. How can raincoats look this cute...ㅠㅠㅠㅠㅠ 

2. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

3. Hwang church leaderㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ They're too cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. They're only wearing raincoats, but all of them turned super cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ 

6. Wow the first picture looks like a movie

7. I believe youㅠㅡㅜㅜㅠㅠㅠ They're cute

8. Someone said they look like grains of rice, so cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠ 

9. Our rice grainsㅠㅠㅠㅠ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com