Monday, April 10, 2017

[instiz] THE DIFFERENCE BETWEEN JUNG HYUNGDON'S WHO KNOWS ABOUT EXO VS PARK MYUNGSOO

Jung Hyungdon who is an MC for Weekly Idol

"Lay"

"Xiumin"


"Suho"


"Baekhyun"


"Chen"


"Kai"


"Chanyeol"


"D.O"


"Sehun"

Park Myungsoo who only remembers his favorites and say whatever to the rest

"Chanyeol-ah, good job"


"Suho-yah, good job"


"Mingyung-ah? good job"


"Kyunho-yah! Sangdoo-yah!"


"Joongyung-ah"


"Kai-yah!"


"Willis, good job"

post response: +13
original post: here

1. Willisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Sangdooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. He really looks like a 'Willis' thoughㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Willisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Every time I see Sehun now, he looks like a Willisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ his nickname is the best

6. I seriously burst out laughing at Willisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ but he does suit Willis

8. Sangdoo seriouslyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Wowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. It's funnier because Willis suits him so wellㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com