Saturday, February 11, 2017

[instiz] RANDOM STUFFS WE FOUND ON INSTIZ

[instiz] YOU DIDN'T KNOW THAT GUN SCENES WERE FILMED LIKE THIS RIGHT?

This is the real deal

post response: +5
original post: here

1. Hul daebak

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. No way....

4. What in the world ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Hul is this real...?


[instiz] WHEN THE ICE CREAM YOU ORDERED COMES...


post response: +2
original post: here

1. It's not even my first time seeing this but ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. She was too natural ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ taken aback

4. F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Hul he's even more embarrassed


[instiz] THE MOST VULGAR POKEMON








post response: +1
original post: here

1. Oof so vulgar

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ah hold up

3. What's with that first picㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Clefairy's gaze in that last picture though
> ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Wait a bit ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ





0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com