Tuesday, January 3, 2017

[instiz] THEY'RE 100% SISTERS AND BROTHERS


original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. I can't stop watchingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. What the hellㅌㅌㅌㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI like the oppa so much except for the fact that he hit herㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Their house looks nice...

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. Meanwhile their house is so big

8. I was already laughing when it started, but I burst out laughing at the endㅋㅋㅋ

9. The oppa's ability to judge situationsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  seriously ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com