Wednesday, July 19, 2017

[instiz] BLACK PEOPLE'S OPINION ON SMTM




post response: +4

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. Ah I burst out laughing seeing thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. Is this something I should be laughing about....?

4. Ah I can totally relate to how they feel ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

6. Whenever I see these guys on TV, I always find them so cute and I kinda relate to themㅋㅋㅋ I wonder if black people think like that when they watch SMTM too

7. But there are some black people who said that SMTM was a good program....


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com